• Event
  • / Webinar: Kollektivtrafik, kunder och Covid – Västtrafiks resa mot mer datadriven kommunikation.

Webinar: Kollektivtrafik, kunder och Covid – Västtrafiks resa mot mer datadriven kommunikation.

Datum: 1 december 2021
Tid: 09:00-10:00
Digital fika från 08:45

Vi kommer att prata om:

  • Arbetet med att bygga upp en funktion för CRM och datadriven kommunikation hos Västtrafik …
  • … och att göra det under Covid-19
  • Hur vi jobbat agilt på ett anpassat sätt
  • Kundlivscykel för kollektivtrafik
  • Lärdomar och utmaningar
  • Råd och rekommendationer

 


Bild huvudföreläsare

Petra Locher

CRM-strateg på Västtrafik Petra har en lång karriär inom Västtrafik. Under cirka 10 år har hon varit involverad i bolagets CRM arbete och är ansvarig för att bygga upp en funktion för datadriven marknadsföring och CRM inom Västtrafik.

Bild huvudföreläsare

Christel Hedin

Konsult & Kommunikationsstrateg Miltton Insight Christel Hedin jobbar som strategisk rådgivare kring riktad kommunikation och CRM på Miltton Insight. Sedan 2019 är hon del av teamet på Miltton som jobbar med Västtrafik. Christel har tidigare drivit DM-byrån Abakus i 15 år.

Datum & tid:

Datum: 1 december 2021
Tid: 09:00-10:00
Digital fika från 08:45

Plats:

Microsoft Teams

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

Gratis för övriga

Sista anmälningsdag:

29 november

Övrigt:

Länk skickas ut till anmälda deltagare innan eventet. Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälanBli medlem