Möt föreläsaren Johan Svensson: En snabb intervju om CRM-Kursen Till hösten lanserar SWEDMA och Remotion en ny kurs inom marknadsföring!…
22 juli 2024
Hur man bygger kundförtroende genom dataskydd - En fyra stegs guide I en artikel från Forbes delar Vytautas Kaziukonis, grundare…
11 juli 2024
Metas nya modell under lupp: EU-kommissionen ser brott mot marknadslag Den 1 juli 2024 meddelade EU-kommissionen att Metas "pay-or-consent"-modell inte…
10 juli 2024
Sitt i juryn för ECHO awards 2024 I den ständigt föränderliga världen av global marknadsföring är International Echo Awards en…
01 juli 2024
SWEDMA trendspanar: Fem viktiga integritetstrender inom tech 2024 Teknologins snabba framsteg, flexibilitet och enorma omfattning kräver att vi kontinuerligt anpassar…
20 juni 2024
SWEDMA var värdar för DMA-dagarna! I år fick vi i SWEDMA äran att vara värd för DMA Days (data and…
19 juni 2024
Nu lanseras ett globalt ramverk för att mäta medias koldioxidutsläpp samt en guide för hållbara medieköp Idag lanseras Global Media…
18 juni 2024
CommToAct People lanserar tre guider för att stärka mångfald och psykisk hälsa inom kommunikationsbranschen CommToAct People presenterar tre guider som…
14 juni 2024
Vi välkomnar Goodfeed som ny medlem i SWEDMA! Goodfeed har utvecklat en banbrytande plattform som gör det enklare för företag…
11 juni 2024
Microsofts 365 Education ifrågasätts av NOYB: Kritik och klagomål om dataskydd Under pandemin blev digitala utbildningsprogram mycket populära när skolorna…
10 juni 2024