Ni missar väl inte IMY:s webbinar nästa vecka? Den 26 april bjuder IMY in till ett kostnadsfritt webbinar, perfekt för alla…
19 april 2024
Vi på SWEDMA är glada över att välkomna Beet som ny medlem! Beet, en del av Root Digital Group, är…
18 april 2024
Ny kanadensisk studie: Transparens hos företag är avgörande när privatpersoner ska dela personuppgifter Ny forskning från Canadian Marketing Association (CMA)…
18 april 2024
CommToAct förstärks – två nya branschorganisationer ansluter och initiativet får EU-stöd CommToAct, det gemensamma initiativet för att driva hållbarhetsfrågor relevanta…
12 april 2024
Bästa SWEDMA vänner! Inledningen av 2024 har varit en intensiv period som redan bjudit på många möten med många av…
22 mars 2024
CRM- och MarTechbyrån Oculos är först ut i Norden med att lansera en egenutvecklad lojalitetsplattform. Lojalitet och fokus på sina…
20 mars 2024
SWEDMA har härmed nöjet att bjuda in dig och en kollega till en exklusiv förlansering av Insp Retail. Tore presenterar…
28 februari 2024
Global Data & Marketing Alliance (GDMA) och Dutch Association for Data & Marketing (DDMA) är glada att kunna presentera de…
12 september 2023
10 juli, antog EU kommissionen sitt beslut om lämplighet för EU-U.S. datasekretess.I beslutet om lämplighet bedömer man att USA säkerställer…
11 juli 2023
Integritetsskyddsmyndigheten (IMY) har granskat hur fyra bolag använder Google Analytics för besöksstatistik. IMY utfärdar sanktionsavgift mot två av bolagen. Ett…
03 juli 2023