• Event
  • / Webinar 4 juni: Framtidens Marknadsavdelning – 10 insikter som kommer forma framtidens marknadsavdelning

Webinar 4 juni: Framtidens Marknadsavdelning – 10 insikter som kommer forma framtidens marknadsavdelning

Datum: 4 juni 2021
Tid: 9.00–10.00
Digitalt mingel från 8.45

Den 4 juni kommer Anna Albinsson, International CMO på data- och analysföretaget Dun & Bradstreet presentera 10 trender som de tagit fram i en rapport tillsammans med Kairos Future, samt 4 scenarion för hur en marknadsavdelning framgångsrikt kommer att drivas år 2030. En ledtråd – det har med data att göra.

Hur kommer framtidens marknadsavdelning se ut? Hur kommer den skilja sig från dagens marknadsavdelningar och vilka nya utmaningar behöver de kunna bemöta? En marknadsavdelning som inte sticker ut – kommer den ens att existera i framtiden?


Bild huvudföreläsare

Anna Albinsson

CMO, Dun & Bradstreet

Datum & tid:

Datum: 4 juni 2021
Tid: 9.00–10.00
Digitalt mingel från 8.45

Plats:

Microsoft Teams

Pris exkl moms:

Kostnadsfritt för medlemmar i SWEDMA & Sveriges Annonsörer 295 kr för övriga

Sista anmälningsdag:

2 juni

Övrigt:

Länk skickas ut till anmälda deltagare innan eventet. Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälanBli medlem