• Event
  • / Spela marketing automation spelet – strategiskt

Spela marketing automation spelet – strategiskt

Datum: 3 jun

Tid: 9.00–10.00

Vad innebär egentligen marketingautomation och vilka fallgropar bör man undvika samt hur pratar man med sina kunder/medlemmar/prenumeranter på absolut bästa sätt?


Webpower är en av de största internationella marketing automation specialisterna med rötter i Nederländerna och har en ledande position på den kinesiska marknaden. I dag sysslar vi med mycket mer än bara e-post. Vi erbjuder rätt tjänster och produkter för automatiserad marknadsföring för att effektivisera försäljningsprocesser.

Sean Barten

Presentationen kommer hållas av Sean Barten som är Client Serivce Manager på Webpower och bla medlem i DDMA e-mail council (DDMA är holländska SWEDMA)


Innehåll

Sean guidar er igenom båda framgångar och misslyckanden med automationslingor. Det är inte alltid man har rätt när man förutspår en given succe och ibland blir man totalt felbevisad när man tror att någonting inte kommer att fungera. Vi visar även konkreta exempel på hur våra kunder har resonerat och hur de tagit steg för att öka relevansen i sin kommunikation, vilket i sin tur ökat konverteringen.

Webinaret kommer hållas på engelska och riktar sig till såväl B2C som B2B.

Datum & tid:

Datum: 3 jun

Tid: 9.00–10.00

Plats:

Webinar

Övrigt:

Länk skickas ut till anmälda deltagare innan webinariet.

Övrigt:

Länk skickas ut till anmälda deltagare innan eventet. Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälan
Bli medlem