• Event
  • / Efter lågkonjkunkturen 2023 – ljusnar det på annonsmarknaden nu?

Efter lågkonjkunkturen 2023 – ljusnar det på annonsmarknaden nu?

Den 5 juni  09:00 – 10:00

2023 var det recession på annonsmarknaden i spåren av lågkonjunkturen. Men nu är det dags att blicka framåt. Hur har 2024 startat och vad kan vi förvänta av året? Och dessutom så kommer IRM att blicka in i 2025, när dom presenterar den första prognosen för nästa år.


Huvudföreläsare

Bild huvudföreläsare

Madeleine Thor

Madeleine Thor är VD på IRM (Institutet för reklam- och mediestatistik) sedan 2012. IRM är specialister på reklammarknadens utveckling och presenterar den officiella nettomätningen av annonsförsäljning i Skandinavien. Madeleine har tidigare arbetat på Viacom med distribution och analysfrågor samt även inom Viaplay och på SVT.

Datum & tid:

Den 5 juni  2024 Kl. 09:00 – 10:00

Plats:

Digitalt

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

250 kr för övriga

Sista anmälningsdag:

Sista anmälningsdag är 3 juni.

 

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Signa upp dig här Bli medlem