• Event
  • / Seminarium: Att skapa tillväxt med en liten budget

Seminarium: Att skapa tillväxt med en liten budget

Datum: 6 mars
Tid: 09:00-10:00 Frukost servereas från kl. 8:30
Var: Hos Trickle (People People People, Brännkyrkagatan 62, 118 23 Stockholm)

Välkommen på seminarium med SWEDMA & Trickle!

Den 6 mars avslöjar Trickle den ultimata guiden för att bygga ett framstående varumärke med en begränsad budget. Marknadsföringsexperten, David Larsson delar med sig av knepen inom digital marknadsföring och kommer att guida dig genom de rätta stegen för att uppnå betydande tillväxt utan att spräcka budgeten.

På bara 60 minuter kommer vi att täcka:

💧 Varför du behöver bygga varumärke

💧 De fyra lagarna för varumärkesbyggande

💧 Att bygga stora varumärken med en liten budget

💧 Kreativa idéer för att uppnå tillväxt

💧 Digitalt varumärkesbyggande kontra digital prestandamarknadsföring

💧 Anti-slöseri filosofi

Säkra din plats nu och lås upp potentialen för ditt företag!

Kort om företaget

Trickle AB, bildat 2018, är en del av byrånätverket People People People med över 40 specialister i Stockholm, Göteborg, Luleå, Oslo och Helsingfors. Trickles filosofi, ‘Trickle, don’t spray’, genomsyrar deras synsätt på digital marknadsföring – att skräddarsy budskapet för mottagaren istället för att bara sträva efter vidsträckt synlighet. De bryter ny mark genom att mäta faktorer som engagemang på webbsidor, anmälningar och köp, snarare än att enbart fokusera på kvantitativa mått som räckvidd och videovisningar. Med en tydlig filosofi och interna ledord som ‘what’s next’, formar Trickle framtidens distributionsstrategier. Deras framgång har belönats med prestigefyllda nomineringar och priser vid marknadsföringstävlingar som 100-wattaren och The CMA Awards.


Bild huvudföreläsare

David Larsson

David är en visionär digital marknadsförare och strateg med en djup insikt i den digitala mediebranschen. Han förstår hur budskap, timing och målgruppsanalys leder till strategiska och kreativa beslut. I sin roll som ansvarig för det övergripande strategiska erbjudandet hos Trickle, leder han ett team av specialister tillsammans med byråchefen. Utöver det delar han sin expertis genom regelbundna föreläsningar på Berghs School of Communications och Medieinstitutet, där han även agerar som inspirerande kursledare och är en del av expertpanelen i Tony Hammarlunds podcast och nyhetsbrev ”Digital marknadsföring”.

Datum & tid:

Datum: 6 mars
Tid: 09:00-10:00 Frukost servereas från kl. 8:30
Var: Hos Trickle (People People People, Brännkyrkagatan 62, 118 23 Stockholm)

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

Gratis för övriga

Sista anmälningsdag:

3 mars

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälanBli medlem