Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Så uppfattas hållbarhet på riktigt – insikter från PUSH 2025

Så uppfattas hållbarhet på riktigt – insikter från PUSH 2025

Onsdag 17 september | 15:30–16:30 CET | + Mingel efter

Den 17 september bjuder SWEDMA och Differ in till ett seminarium följt av en AW, där vi fördjupar oss i en av de mest affärskritiska frågorna just nu: Hur konsumenter uppfattar hållbarhet och hur det påverkar deras relation till varumärken.

Utgångspunkten är PUSH 2025, en undersökning från Differ som sedan 2008 undersöker varumärkesimage och varumärkesstyrka kopplat till hållbarhet och följer konsumenters syn på varumärken och hållbarhet med målet att bygga starka affärer och samtidigt bidra till verkligt hållbar tillväxt. PUSH är också en plattform för insikter, samtal och inspiration kring hur företag kan agera mer ansvarsfullt och relevant.

Med färska data från årets rapport får du en tydlig och ibland oväntad bild av vilka värderingar som påverkar betalningsvilja, lojalitet och förtroende.

Det här seminariet riktar sig till dig som arbetar med marknadsföring, kommunikation, affärsutveckling eller försäljning eller helt enkelt vill förstå vad som driver människor att välja (eller välja bort) varumärken i dag.

Du får med dig:

●  Djupare insikter i vad hållbarhet faktiskt betyder för konsumenter 2025

●  Perspektiv på hur värderingar och beteenden har förändrats sedan 2008

●  Nya idéer och konkreta angreppssätt för hur du stärker din position inom hållbarhet på riktigt

Platserna är begränsade. Säkra din plats och ta del av de insikter som formar framtidens konsumentval.


Om Differ:

Differ hjälper företag att identifiera affärsmöjligheter och driva hållbar tillväxt. Genom strategisk rådgivning och kreativ kommunikation arbetar de med allt från varumärkesutveckling och kundupplevelse till PR, design och marknadsföring. Deras arbete kombinerar management consulting med kreativ byråkompetens för att stötta företag i den hållbara omställningen.

Datum & tid:

Onsdag 17 september

15:30–16:30 CET | + Mingel efter 

Plats:

Regeringsgatan 67 (Differs kontor), 111 56 Stockholm

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

Gratis för övriga

Sista anmälningsdag:

16 september

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Anmäl dig här Bli medlem