Så hittar du den outnyttjade potentialen – förstapartsdata, personalisering och CX i praktiken
Torsdag 28 augusti | 16.30–17.30 med efterföljande mingel

Välkommen på event med SWEDMA & Oculos!
Den 28 augusti klockan 16.30–17.30 med efterföljande mingel i Aller Huset, Humlegårdsgatan 6.
Vill du få ut mer av din personliga kommunikation och den insamlade förstapartsdatan?
Många företag har rätt verktyg på plats, men saknar en tydlig strategi för hur man samlar in, aktiverar och använder sin förstapartsdata. Här visar vi hur du med hjälp av, tillgänglig design och smart personalisering kan öka konvertering, lojalitet, affärsnytta och förbättra hela kundupplevelsen.
Vi går igenom:
- De vanligaste missarna som gör att leads och kunddata går förlorade – och vad du kan göra åt det
- Hur bra personalisering hänger ihop med affären och hur du räknar hem investeringen i personalisering och CX
- Varför tillgänglighet inte är en motsats till bra UX – tvärtom
Du får med dig konkreta tips, inspiration och exempel på hur ni kan göra mer – med det ni redan har.
Om företaget
Oculos är en CRM & Martech byrå med fokus på lojalitet. Vi är experter på personlig kommunikation och hjälper er att realisera er strategi. Vi hjälper våra kunder att nyttja potentialen i tekniken när det kommer till segmentering, personalisering och framför allt att få effekt av den kommunikation ni tar fram.