Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Så hittar du den outnyttjade potentialen – förstapartsdata, personalisering och CX i praktiken

Så hittar du den outnyttjade potentialen – förstapartsdata, personalisering och CX i praktiken

Torsdag 28 augusti | 16.30–17.30 med efterföljande mingel

Välkommen på event med SWEDMA & Oculos! 

Den 28 augusti klockan 16.30–17.30 med efterföljande mingel i Aller Huset, Humlegårdsgatan 6.

Vill du få ut mer av din personliga kommunikation och den insamlade förstapartsdatan?

Många företag har rätt verktyg på plats, men saknar en tydlig strategi för hur man samlar in, aktiverar och använder sin förstapartsdata. Här visar vi hur du med hjälp av, tillgänglig design och smart personalisering kan öka konvertering, lojalitet, affärsnytta och förbättra hela kundupplevelsen. 

Vi går igenom:

  • De vanligaste missarna som gör att leads och kunddata går förlorade – och vad du kan göra åt det
  • Hur bra personalisering hänger ihop med affären och hur du räknar hem investeringen i personalisering och CX
  • Varför tillgänglighet inte är en motsats till bra UX – tvärtom

Du får med dig konkreta tips, inspiration och exempel på hur ni kan göra mer – med det ni redan har.


Om företaget

Oculos är en CRM & Martech byrå med fokus på lojalitet. Vi är experter på personlig kommunikation och hjälper er att realisera er strategi. Vi hjälper våra kunder att nyttja potentialen i tekniken när det kommer till segmentering, personalisering och framför allt att få effekt av den kommunikation ni tar fram. ​

Datum & tid:

Torsdag 28 augusti

16.30–17.30 med efterföljande mingel

Plats:

Aller Media Humlegårdsgatan 6, 114 46, Stockholm

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

Gratis för övriga

Sista anmälningsdag:

27 augusti

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Anmäl dig här Bli medlem