• Event
  • / Lär dig mer om datadriven marknadsföring med Bisnode och Vendemore

Lär dig mer om datadriven marknadsföring med Bisnode och Vendemore

Datum:  29 jan

Tid: 9.00–10.00, frukost finns från 8.30

Account Based Marketing (ABM), d v s riktad marknadsföring till specifika kunder, är något som varje B2B-företag bör ha som del av sin marknadsplan. Vendemore har hjälpt våra kunder med ABM och riktad, digital annonsering i mer än 10 år. Rasmus Vejdegren på Vendemore kommer berätta mer om lösningar som erbjuder smart data tillsammans med riktad marknadsföring för att nå rätt kunder med riktade budskap i rätt tid.


Huvudföreläsare

Bild huvudföreläsare

Anna Albinsson

Prediktiv analys och datadriven marknadsföring är framtiden för varje marknadsavdelning. Bisnodes CMO Anna Albinsson har en lång erfarenhet inom marknadsföring och försäljning och ansvarar idag för Bisnodes marknadsföring i hela Europa. Med stor entusiasm vill hon visa på alla fördelar man får genom att analysera data på rätt sätt.

Datum & tid:

Datum:  29 jan

Tid: 9.00–10.00, frukost finns från 8.30

Plats:

SWEDMA, Klara Östra Kyrkogata 2 B i Stockholm

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

995 kr för övriga

Mat & dryck

Frukost ingår.

Övrig medlemsinformation:

No show-avgift 300 kr för medlemmar, full deltagaravgift för övriga

Övrigt:

Länk skickas ut till anmälda deltagare innan eventet. Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälan
Bli medlem