Lär dig mer om datadriven marknadsföring med Bisnode och Vendemore
Datum: 29 jan
Tid: 9.00–10.00, frukost finns från 8.30
![](https://www.swedma.se/wp-content/uploads/2021/01/shutterstock_296335643-2500x600-1-1000x240.jpg)
Account Based Marketing (ABM), d v s riktad marknadsföring till specifika kunder, är något som varje B2B-företag bör ha som del av sin marknadsplan. Vendemore har hjälpt våra kunder med ABM och riktad, digital annonsering i mer än 10 år. Rasmus Vejdegren på Vendemore kommer berätta mer om lösningar som erbjuder smart data tillsammans med riktad marknadsföring för att nå rätt kunder med riktade budskap i rätt tid.
Huvudföreläsare
![Bild huvudföreläsare](https://www.swedma.se/wp-content/uploads/2021/01/Anna-and-Sophia-002-600x400-1-280x280.jpg)
Anna Albinsson
Prediktiv analys och datadriven marknadsföring är framtiden för varje marknadsavdelning. Bisnodes CMO Anna Albinsson har en lång erfarenhet inom marknadsföring och försäljning och ansvarar idag för Bisnodes marknadsföring i hela Europa. Med stor entusiasm vill hon visa på alla fördelar man får genom att analysera data på rätt sätt.