• Event
  • / Konvertera till lojalitet – Kanaloberoende DR för bästa resultat

Konvertera till lojalitet – Kanaloberoende DR för bästa resultat

Datum: 15 december 2021
Tid: 09:00-10:00
Digital fika från 08:45

Idag är det viktigare än någonsin att nå kunden på kundens egna premisser och kunna erbjuda flera distributionssätt och betallösningar. Skillnaden tacka ja till ett erbjudande och att inte göra det kan vara något så enkelt som att slippa skriva in ett OCR-nummer.

Men vilka sätt passar vilka kunder, och när i kundresan? Vi kan inte bara erbjuda tekniken och kanalerna, utan även goda insikter om hur ni bäst kommunicerar med era kunder, samt hur ni kan öka er konvertering genom att hitta unika kombinationer av kanal- och kommunikationsval.

Att nå ut med information i rätt tid med kommunikation som är relationsbyggande – och där mottagaren får vara med och påverka kanalvalet kommer att öka era möjligheter till en högre konvertering samt kundlojalitet.


Bild huvudföreläsare

Stefan Blomqvist

Stefan Blomqvist är vd för och grundare av 21grams. Han har mer än 20 års erfarenhet av affärsutveckling och internationell försäljning inom både fysisk och digital kommunikation. 21grams är ett fintech-bolag som jobbar med lika delar kostnadseffektiva distributörskanaler som betallösningar när det kommer till kundkommunikation, med tjänster som Swish-QR, Kivra, E-faktura och mycket mer.

Datum & tid:

Datum: 15 december 2021
Tid: 09:00-10:00
Digital fika från 08:45

Plats:

Microsoft Teams

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

Gratis för övriga

Sista anmälningsdag:

13 december

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälanBli medlem