Hur Sveriges bästa e-handlare arbetar med personalisering
5 december
9.00-10.00
KOSTNADSFRITT
Under de senaste fem åren har Triggerbee genomfört en omfattande analys av över 200 av Nordens ledande e-handelsföretag, med fokus på hur de arbetar med personalisering för att förbättra kundupplevelsen. I vårt kommande webinar presenterar vi de viktigaste insikterna från årets rapport – en sammanställning av framgångsrika strategier och verktyg som används av branschens toppaktörer.
Du kommer få en unik inblick i vad de bästa inom e-handeln gör rätt och varför. Vi går igenom vilken data som är mest relevant och hur den samlas in, samt de enkla men effektiva metoder som även de största varumärkena använder för att förbättra kundresan. Från personliga rekommendationer till automatiserade marknadsföringsflöden – vi visar hur du kan tillämpa dessa framgångsfaktorer i din egen verksamhet för att skapa lojala kunder och en sömlös upplevelse som ökar konverteringar.
Vårt mål är att ge dig beprövade verktyg och strategier som direkt kan implementeras för att förbättra både lojalitet och automatisering i din verksamhet. Oavsett om du redan jobbar med personalisering eller precis har börjat utforska området, kommer du att få med dig värdefulla insikter som hjälper dig att nå nya nivåer i din digitala strategi.
Kort om Triggerbee: Triggerbee erbjuder en avancerad onsite-marketingtjänst som hjälper några av Nordens mest framstående e-handelsföretag och mediabolag att skapa bättre och mer personliga webbupplevelser. Genom Triggerbees verktyg kan företag analysera beteendedata och förbättra sin kundkommunikation för att skapa starkare relationer och öka konverteringarna.
Huvudföreläsare
Jacob Sjönander
Commercial Director & Partner på Triggerbee
Felix Langlet
CMO på Triggerbee