Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

  • Event
  • / Frukostklubb: Med hjärtat i kulturen – när marknadsföring sticker ut och skapar värde

Frukostklubb: Med hjärtat i kulturen – när marknadsföring sticker ut och skapar värde

Torsdag 4 september | 07:30–09:00 I Malmö 

Bygg ett varumärke som håller med berättelser som berör
Hur sticker man ut i ett överflöd av budskap och hur bygger man ett varumärke som verkligen fastnar? I en tid där uppmärksamhet är hårdvaluta krävs mer än bara räckvidd. Det handlar om att skapa värde. Och om att göra det på riktigt.

Den 4 september gästas vi av Amanda Waldås, marknads- och PR-chef på ljudboksjätten Storytel. Hon delar med sig av hur man skapar emotionell koppling genom berättande, varför kulturell relevans är avgörande – och hur Storytel har använt storytelling som drivkraft i både marknadsföring och PR.

Med erfarenhet från åtta år på Spotify, roller som Consumer Marketing Manager och Head of Consumer PR, samt en bakgrund från Live Nation och prisade kommunikationsbyråer, har Amanda unik inblick i hur varumärken kan kombinera kreativitet och kommunikation för att skapa genomslag.


Som SWEDMA-medlem deltar du kostnadsfritt på frukosten – ett exklusivt erbjudande i samarbete med MiM Malmö. Ange SWEDMA i fältet ”Övrig information” när du anmäler dig.


Huvudföreläsare

Bild huvudföreläsare

Amanda Waldås

Innan Amanda började på Storytel i slutet av 2024 tillbringade hon över 8 år på Spotify, bland annat som Consumer Marketing Manager och Head of Consumer PR. Amanda har en bakgrund från prisbelönta kommunikationsbyråer och har arbetat med marknadsföring och PR av några av Sveriges största artister och festivaler på konsertarrangören Live Nation.

Datum & tid:

Torsdag 4 september | 07:30–09:00

Plats:

Studio – Blackbox, Nordenskiöldsgatan 24, Malmö

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

395 kr för övriga

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Anmäl dig här Bli medlem