• Event
  • / EFFDay 2022 – årets effektevent

EFFDay 2022 – årets effektevent

Datum: 2 september 2022
Tid: 08:30-15:30

Under en dag samlar vi branschen för att diskutera hur vi får bäst effekt av våra marknadsinvesteringar. Dagen kommer vara fylld av inspirerande talare, case och samtal, allt under ledning av vår moderator Arvid Axland.

Innehåll:

Block 1: INSIKTSDRIVEN MARKNADSFÖRING
Block 2: MARKNADSFÖRING SOM TILLVÄXTMOTOR? BRAND IS BUSINESS
Block 3: KREATIVITET & EFFEKT – HUR HÄNGER DET IHOP?
Block 4: FRAMTIDENS DATADRIVNA MARKNADSFÖRING
Block 5: HUR BEHÖVER REKLAMMILJÖERNA UTVECKLAS FÖR ATT SKAPA BÄTTRE EFFEKT?

Priser
Medlemspris* 1195 kr + moms
Ej medlem 1695 kr + moms
*medlemspris gäller anställda på företag som är medlem i KOMM, Sveriges Annonsörer, Sveriges Mediebyråer eller Swedma

Priser är angivna per person och exklusive moms.

Datum & tid:

Datum: 2 september 2022
Tid: 08:30-15:30

Plats:

Norra Latin, Drottninggatan 71b, Stockholm

Ingår:

entrébiljett, lunch, förmiddag- och eftermiddagskaffe samt extramaterial

Pris exkl moms:

1195 kr för medlemmar i SWEDMA

1695 kr för övriga

Sista anmälningsdag:

1 september

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Se talare & köp biljetterBli medlem