Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

26 januari 2021

År 2020 var för oss alla ett annorlunda år och det vi vet med säkerhet om 2021 är att det också blir ett annorlunda år.

Vi på Swedma fortsätter så klart att träffa alla er medlemmar och nätverk i olika digitala former vilket var mycket uppskattat under förra året. Vi ser att när det personliga mötet är pausat är behovet av riktad och datadriven kommunikation än större liksom att kommunicera på ett ansvarsfullt sätt till sina kunder eller potentiella kunder. Vi kommer under första kvartalet fokusera lite extra på att hjälpa fler medlemmar med Trygg Data, vår nya certifiering som vi lanserade förra året. Där ditt företag får en oberoende genomgång för attt visa att ni hanterar data tryggt i er marknadsföring och försäljning.

Det pågår många regelförändringar och initiativ kring hur man får kontakta kunder och prospects samt lagra sin data. Vilket kan sammanfattas med att det är viktigare än någonsin att ha tillgång till egen data. Det ställer i sin tur krav på att man har koll på sin data samt använder den ansvarsfullt.

 

 

 

 

Alla artiklar