Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Hur kan AI förutse upp de framväxande trenderna inom försäkring och bank?

Datum: tisdag 18 oktober 2022
Tid: 14:30-16:00
Plats: Microsoft Teams (länk skickas till anmälda den 16 oktober)

Världen har snabbt förändrats och det har även konsumenternas beteende och värderingar. Traditionella analyser och prognoser sätts under extrem press i denna volatila marknadsdynamik. Ledande företag vänder sig till alternativa data för att upptäcka tidiga förändringar i konsumentbeteende och fånga marknadsmöjligheter.

Vi är därför glada över att bjuda in dig till ett exklusivt rundabords-webbevenemang på temat om AI-aktiverad konsumentintelligens för bank- och försäkringsbranschen. Den här korta sessionen kommer att fokusera på affärsapplikationen och värdet för ett företag som ditt och de möjligheter som denna typ av intelligens kan förutse så att du kan ligga före konkurrenterna.

Vi har bett en banbrytare på området – NWO.ai, ett New York-baserat företag, att dela med sig av de senaste tillämpningarna av AI och deras unika tillvägagångssätt för att dechiffrera konsumenternas intresse för olika ämnen och produkter.

NWO.ai är en molnpartner till SAP för finans, försäkring och konsumentprodukter och arbetar med Fortune 500-företag i både Europa och USA.

Samtalet kommer att ledas av Miroslav Dimitrov – President & COO för NWO.ai.

Bonus:
Som deltagare har ni möjlighet att få en skräddarsydd analys av en konsumentsignal som ni väljer från denna kraftfulla AI-plattform, helt utan kostnad eller förpliktelser.