Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

23 september 2021

Annette Tannerfeldt och Marie Bratani Olsson

SWEDMA har hittat sin nya vd på Bonnierförlagen, då Annette Tannerfeldt har utsetts till ny vd för branschorganisationen.

Vi har haft en gedigen rekryteringsprocess med initialt över 80 intresserade kandidater. Vi har letat efter en person med goda ledaregenskaper, entusiasm och ett genuint intresse att utveckla SWEDMA och vår verksamhet under kommande år. Vi är därför mycket glada och stolta över att Annette Tannerfeldt blir vår nya vd, säger Marie Bratani Olsson, styrelseordförande för SWEDMA.

SWEDMA, Swedish Data & Marketing Association, sammanför såväl leverantörer som köpare i det svenska ekosystemet för datadriven marknadsföring och driver bland annat Guldnyckeln. Branschorganisationen har tidigare letts av Malin Anglert, som i somras meddelade att hon går vidare till nytt jobb på Tele2.

Vid årsskiftet tar Annette Tannerfeldt över som vd. Hon kommer närmast från Bonnierförlagen där hon idag är chef för Bonniers Bokklubbar & Bookie.nu.

– Jag ser fram emot att bli ny vd för SWEDMA. De senaste åren har man gjort ett stort utvecklingsarbete i organisationen, ett arbete som jag ska fortsätta driva ihop med mina kollegor och med styrelsen. Datadriven kommunikation blir allt viktigare för allt fler företag och där ska vi vara en viktig partner för att stötta våra medlemmar inom alla områden, säger Annette Tannerfeldt.

För information, kontakta:
Marie Bratani Olsson, 070-384 67 77
Annette Tannerfeldt, 070-873 89 39

Alla artiklar