Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

20 augusti 2021

Jury Guldnyckeln 2021

Det är en erfaren och välrenommerad jury som utser årets vinnare i Guldnyckeln, den årliga tävlingen för framgångsrik datadriven kommunikation. Juryn består i år av 21 namnkunniga personer från olika delar av kommunikationsbranschen.

Guldnyckeln, som arrangeras av SWEDMA, belönar framgångsrik datadriven kommunikation av högsta nivå utifrån strategi, kreativitet, resultat och helhetsintryck.

Årets jury består av 21 personer från kommunikationsbranschen. Hälften kommer från uppdrags-givarsidan och hälften från byråsidan, flera dessutom med erfarenhet från både kund- och byråsidan. Målsättningen är att årets bidrag på detta sätt ska bedömas så rättvist och genomtänkt som möjligt.

Jury Guldnyckeln 2021:
Agnes Uggla, Kreatör, Forsman & Bodenfors
Christian Cabau, Marketing Director, Klarna
Deeped Niclas Strandh, Head of Social Media, SEB
Dominika Dzielak, Content Strategist, Dun & Bradstreet Europe
Elias Betinakis, Head of Business & Customer Insights, Telia Sweden
Emma Storbacka, VD, Avaus
Emma Thorp, CEO, Publicis Groupe Sweden
Eva Lundström, Marketing & Brand Director, Scandic Hotels
Hanna Rosenblom, Experience Strategist, Nordic Morning
Jan Ringsø, Strateg Lifecycle Marketing, Reaktion
Jenny Engström, Kommunikationsansvarig, Svenska Turistföreningen
Jenny E Kaiser, Managing Director, Åkestam Holst NoA
Johan Rynell, Head of Cultural Insights, NORD DDB
Johan Yilmaz, Chief Innovation Officer, Gullers Grupp
Linus Almqvist, Director of Marketing & Communication, Ramboll
Lisa Rytter, Regional Media Manager North Europe, H&M
Lotta Mårlind, Kreatör, Tillsammans Sthlm
Martin Cedergren, Global Creative Director, Lindex
Max Hultberg, Kreatör, Ingo
Michael Grimborg, CMO, Synsam

Juryordförande för Guldnyckeln är Mattias Andersson, grundare och partner på Miltton Insights.

www.guldnyckeln.se kan man läsa mer om årets kategorier och kriterier. Sista inlämningsdag för tävlingsbidrag är fredagen den 27 augusti. Vinnarna offentliggörs den 21 oktober 2021.

För mer information:
https://www.guldnyckeln.se
Pia Grahn, SWEDMA
0707688101

Alla artiklar