Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

07 juni 2021

Guldnyckeln, den årliga kommunikationstävlingen för framgångsrik datadriven kommunikation öppnar nu för bidrag. Juryordförande för Guldnyckeln 2021 blir Mattias Andersson. Mattias är grundare och partner på Miltton Insights och har över 20 år i branschen erfarenhet från att ha deltagit i flera olika juryer, däribland Guldnyckeln, 100-Wattaren och internationella ECHO Awards.

”Mattias är klok, erfaren och inspirerande och vi är mycket glada att han ska leda juryarbetet för Guldnyckeln. Han har suttit med i juryn för Guldnyckeln förut och han har också erfarenhet från Guldnyckelns internationella motsvarighet ECHO Awards”, säger Malin Anglert, vd för SWEDMA.

Idag den 7 juni öppnar Guldnyckeln och man kan registrera bidrag fram till den 27 augusti.

”Vi har vi flera spännande kategorier och vi hoppas att många är med och tävlar, vart femte bidrag är gratis att skicka in. Den 21 oktober blir det prisutdelning. Ett viktigt syfte är att premiera god kvalitet och kreativa lösningar som har gett önskad effekt. Framgångsrik datadriven kommunikation stärker varumärket, bygger lojalitet och skapar flera och bättre affärer”, säger Malin Anglert.

I Guldnyckeln belönas bidrag och kampanjer som visar på högsta nivå vad gäller framgångsrik datadriven kommunikation utifrån strategi, kreativitet, resultat och helhetsintryck.

Läs mer om och tävla i Guldnyckeln här

Alla artiklar