Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

26 maj 2021

Matthias Evelönn och Karin Markstedt

Vi välkomnar våra nya styrelsemedlemmar som valdes in på årsmötet i maj.

Vi bad Matthias och Karin berätta lite om sig själva och varför de valt att engagera sig SWEDMAs styrelse.

Matthias Evelönn, Klarna:
”Mitt namn är Matthias Evelönn och jag leder idag Klarnas globala CRM för Automatiserade kundresor. Jag har över 10 års erfarenhet av datadriven marknadsföring inom flera olika branscher (fintech/e-commerce, dagligvaruhandeln samt telekom).

Jag har även haft möjligheten att testa på olika befattningar inom olika kompetenser (marknadsföring, analys, logistik och redovisning). Jag är oerhört glad att få representera Swedmas styrelse och få vara med att påverka hur vi på ett ansvarsfullt och målinriktat sätt kan utveckla digital marknadsföring i Sverige men även globalt.”

Karin Markstedt, SDR:
“Jag anser att Swedma fyller en viktig roll i arbetet med att påverka lagstiftning, utbilda och sprida aktuell och relevant kunskap, men också genom att skapa nätverk mellan företag och personer. Mitt företag, Svensk Direktreklam, ser en stor relevans i att vara medlem i Swedma och aktivt engagera oss i arbetet med datadriven marknadsföring.

Från min erfarenhet som försäljnings- och analyschef hoppas jag kunna bidra i styrelsearbetet med kunskap om media, kundinsikter och effekt. Jag är en väldigt engagerad person och känner en starkt vilja att vara med och fortsätta vidareutveckla Swedma.”

Övriga i styrelsen sedan tidigare:
Marie Bratani Olsson, Migma – ordförande
Magnus Sjögren, Bisnode – vice ordförande (ny vice ordförande)
Johanna Åberg, ATG
Einar Wahlbom, Citymail
Lena Dahlbom, Contribum AB
Lars Pahlman, Nepa
Kristin Bernhardsson, Nordic Lottery
Charlotta Persson, Voyado

Information om Swedmas valberedning hittar du här.

Alla artiklar