Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

23 mars 2021

Våren är äntligen här

Våren är äntligen här

Det är ingen överdrift att påstå att vi är många som längtat extra mycket till ljusare tider och våren. Det har varit ett omtumlade år för många individer och företag i Sverige och världen. Vad är det nya normala? Hur kommunicerar vi bäst med våra kunder när det personliga mötet är pausat? Vi på SWEDMA ser att när det personliga mötet är pausat är behovet av riktad och datadriven kommunikation än större. Och att det är än viktigare att kommunicera på ett ansvarsfullt sätt till sina kunder eller potentiella kunder.

Som ni kunde läsa i förra nyhetsbrevet så finns det två spännande trender att hålla reda på och som också blev extra tydliga i årets Echo Awards: Corona har påskyndat digitaliseringen – speciellt inom B2B och att företagen förbereder sig inför att third party cookies försvinner dvs egen data blir så mycket viktigare och värdefullt.

Missa inte Echo prisutdelning 15 april som självklart är digital i år:
Anmäl dig här

Du registrerar dig först på ANAs hemsida och sedan till Echo galan. Livesändningen är kl 3-5 PM ET (Eastern Time) dvs kl 21.00-23.00 svensk tid.

Alla artiklar