• Event
  • / Så får du kunden att agera i avgörande ögonblick i kundresan!

Så får du kunden att agera i avgörande ögonblick i kundresan!

Datum: 20 maj

Tid: 9.00–10.00

Många företag med stora kundgrupper står inför utmaningar som; Hur ska man lyckas nå ut med viktig information, få kunderna att agera och samtidigt leverera en bra kundupplevelse? Vad kan man göra för att bemöta kravet att alltid finnas tillgänglig? Hur kan du som ansvarig för kommunikation i kundlivscykeln till exempel proaktivt stötta kundtjänst för att undvika att de går på knäna? Dessa är bara några av de frågor som du som chef inom kundkommunikation förväntas ha koll på!

Det kan kännas övermäktigt. Vi befinner oss i ett läge där det är svårare än någonsin att rekrytera nya kunder, budgetar krymper och det är allt svårare att få sina befintliga kunder att agera. Samtidigt ökar pressen på lönsamhet och dina kunder förväntar sig att du kommunicerar med dem på ett sätt som är värdeskapande och relevant. Faktum är att dina befintliga kunder förmodligen aldrig varit viktigare för ditt företags överlevnad. Det gäller att hålla fokus på det som betyder mest för kunden, och för ditt företag. Genom att lösa de mest kritiska ögonblicken i kundresan, ögonblicken som avgör er framtida relation och ger en god lönsamhet, har du kommit en bra bit på vägen.


Huvudföreläsare

Wiraya hjälper företag att aktivera kunder i kritiska ögonblick i kundresan där det krävs individanpassad kommunikation för att få kunden att agera och samtidigt automation för att skala upp kunddialogen.Med en unik blandning av röstsamtal, SMS och personliga landningssidor hjälper vi företag över hela Europa att kommunicera med sina kunder med fokus på att öka både kundupplevelse och lönsamhet. Läs mer på wiraya.com

Bild huvudföreläsare

Malin Wahlberg

Malin Wahlberg har lång erfarenhet av att driva lönsamhet genom att sätta kunden i fokus. Malin har en bakgrund inom digital transformation, försäljning och kommunikation från bland annat Vattenfall och nu senast som Chief Revenue Officer på Wiraya.

Bild huvudföreläsare

Sara Bremdal-Vinell

Sara Bremdal-Vinell älskar gränslandet kundkommunikation och teknologi och är övertygad om att kundfokus driver tillväxt. Sara har många års erfarenhet inom marknad och CRM bland annat från globala mediekoncernen Informa och nu senast som Customer Retention Manager på Wiraya.


Innehåll

“Hur företag agerar i kritiska ögonblick i kundresan är helt avgörande för deras framtida överlevnad. De som lyckas leverera nu kommer inte bara överleva, de kommer springa om sina konkurrenter när vi närmar oss en normal vardag.” – Malin Wahlberg, Chief Revenue Officer, Wiraya

I webbinariet får du ta del av hur kritiska ögonblick i kundresan kan se ut och hur man med hjälp av automatiserad kommunikation lyckas skala upp dialogen, utan att kompromissa på kundupplevelsen.

Innehållet riktar sig speciellt till dig som arbetar med stora kundgrupper inom B2C.

Datum & tid:

Datum: 20 maj

Tid: 9.00–10.00

Plats:

Webinar

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Till anmälan
Bli medlem