Nya kanaler, nytt innehåll: Så förändras ditt marknadsföringsbudskap
Tid: Den 6 nov kl. 09:00-10:00
Plats: Microsoft Teams
KOSTNADSFRITT
Många av de grundläggande idéerna om vad som utgör bra marknadsföring skapades under en tid när traditionella medier som TV och print dominerade. Men i och med skiftet till digitala kanaler har även annonsformaten förändrats – och med dem, hur vi utformar budskap och innehåll. Datadrivna insikter visar att många gamla marknadsföringssanningar, även prisbelönt reklam, inte alltid håller i dagens digitala värld. Så hur ska du som marknadsförare tänka när du utvecklar budskap för det digitala landskapet? Och hur kan AI komma att forma framtidens marknadsföring?
Tillsammans med vår medlem Web Guide Partner kommer vi att hålla ett webinar den 6 november där vi grottar ner oss i just dessa frågor.
Varför du inte vill missa vårt webinar:
- Förstå hur digitaliseringen har förändrat marknadsföringen: Få insikt i varför traditionella marknadsföringsmodeller inte längre är tillräckliga och hur du kan tänka om för att vara relevant i den digitala eran.
- Lär dig skapa effektiva kampanjer för den digitala eran: Ta del av praktiska råd och strategier för hur du bäst formulerar budskap som fångar målgruppen och driver resultat.
- Inspireras av branschexpertens erfarenheter: Hör Johan Kristiansson, en expert som arbetat med stora varumärken, dela sina samlade erfarenheter och bästa tips för hur du framgångsrikt kan optimera din marknadsföring i en digital värld.
Ta chansen att få de insikter och kunskaper som hjälper dig att nå nya höjder i din marknadsföring. Anmäl dig idag!
Huvudföreläsare
Johan Kristiansson, VD
Johan Kristiansson har en gedigen bakgrund inom digital marknadsföring och har framgångsrikt utvecklat både lokala och globala affärer, med erfarenhet från såväl kund- som byråsidan.Tidigare var Johan Global Head of Digital Marketing Development på Ericsson, där han under åtta år stärkte företagets digitala marknadsföring och kundresa. Han har även haft ledande roller på SAS och Live Nation, samt varit VD för Starbreeze och projektledare på Forsman & Bodenfors. Med sin förmåga att omsätta kunskap i handlingsplaner och bygga starka team är Johan en värdefull ledare inom kund- och affärsutveckling.