• Event
  • / Frukostklubb: Med hjärtat i kulturen – när marknadsföring sticker ut och skapar värde

Frukostklubb: Med hjärtat i kulturen – när marknadsföring sticker ut och skapar värde

Torsdag 4 september | 07:30–09:00 I Malmö 

Bygg ett varumärke som håller med berättelser som berör
Hur sticker man ut i ett överflöd av budskap och hur bygger man ett varumärke som verkligen fastnar? I en tid där uppmärksamhet är hårdvaluta krävs mer än bara räckvidd. Det handlar om att skapa värde. Och om att göra det på riktigt.

Den 4 september gästas vi av Amanda Waldås, marknads- och PR-chef på ljudboksjätten Storytel. Hon delar med sig av hur man skapar emotionell koppling genom berättande, varför kulturell relevans är avgörande – och hur Storytel har använt storytelling som drivkraft i både marknadsföring och PR.

Med erfarenhet från åtta år på Spotify, roller som Consumer Marketing Manager och Head of Consumer PR, samt en bakgrund från Live Nation och prisade kommunikationsbyråer, har Amanda unik inblick i hur varumärken kan kombinera kreativitet och kommunikation för att skapa genomslag.


Som SWEDMA-medlem deltar du kostnadsfritt på frukosten – ett exklusivt erbjudande i samarbete med MiM Malmö. Ange SWEDMA i fältet ”Övrig information” när du anmäler dig.


Huvudföreläsare

Bild huvudföreläsare

Amanda Waldås

Innan Amanda började på Storytel i slutet av 2024 tillbringade hon över 8 år på Spotify, bland annat som Consumer Marketing Manager och Head of Consumer PR. Amanda har en bakgrund från prisbelönta kommunikationsbyråer och har arbetat med marknadsföring och PR av några av Sveriges största artister och festivaler på konsertarrangören Live Nation.

Datum & tid:

Torsdag 4 september | 07:30–09:00

Plats:

Studio – Blackbox, Nordenskiöldsgatan 24, Malmö

Pris exkl moms:

Gratis för medlemmar i SWEDMA

395 kr för övriga

Övrigt:

Din anmälan är bindande men platsen kan överlåtas till en annan person. Se även Villkor för anmälan till SWEDMAs arrangemang.

Anmäl dig här Bli medlem