Frukostklubb: Best of Cannes 2025
19:e november I 07.30 – 09.00 (Föreläsningen börjar kl 08.00) I Kostnadsfritt för medlemmar i SWEDMA
Nu bjuder Marknadsföreningen i Malmö in till ett inspirerande frukostevent där kreativitet står i fokus. Tillsammans med varumärkesstrategen Ulla Karin Barrett får deltagarna en koncentrerad och inspirerande genomgång av de viktigaste trenderna från Cannes Lions Festival of Creativity 2025.
Trots den heta sommarvärmen i Cannes lyckades några av branschens skarpaste strateger, CMO:er och kreatörer hitta ny energi och idéer för kommunikation i en tid präglad av precision, data och AI. Ulla Karin Barrett sammanfattar vad som verkligen gör skillnad i kommunikationen och visar exempel på några av årets mest prisbelönta kampanjer.
Som hon uttrycker det: branschen har kraften att flytta berg och skapa tillväxt, men bara om vi vågar tänka långsiktigt och förstå kommunikationens verkliga mekanik.
Frukosten är kostnadsfri för medlemmar i SWEDMA, gäster betalar 395 kr inkl. moms via Swish på plats. Sista datum att anmäla sig är den 13/11. MiM tillämpar en no show-avgift på 395 kr om du anmäler dig och inte avanmäler dig 48 timmar innan eventet.
Huvudföreläsare

Ulla-Karin Barrett
Ulla-Karin Barrett är en senior och prisbelönt varumärkesstrateg med lång erfarenhet inom marknadsförings- och reklambranschen. Det är 14:e året hon presenterar sin populära sammanfattning av trender från Cannes Lions Festival of Creativity and Innovation.